top of page
Ref-Tech-Logo-02.png
Ref-Tech-Logo-01.png

Általános Szerződési Feltételek – Ref-Tech Kft.

Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) vonatkoznak minden olyan szolgáltatásra és kapcsolódó tevékenységre, amelyet a Ref-Tech Kft. (székhely: 4002 Debrecen, Nagycsere tanya 152., adószám: 32183506-2-09, cégjegyzékszám: 09-09-034774, a továbbiakban: Szolgáltató) nyújt a https://www.debrecenihoszivattyu.hu weboldalon keresztül.

Az ÁSZF célja, hogy meghatározza a Szolgáltató és a Megrendelők (a továbbiakban: Ügyfelek) közötti jogokat és kötelezettségeket, különös tekintettel az alábbi szolgáltatásokra:

  • Hőszivattyú telepítés és rendszertervezés

  • Klímaszerelés és karbantartás

  • Fűtésrendszer korszerűsítés és javítás

  • Kapcsolódó tanácsadás, felmérés, szerviz és beüzemelés

A Szolgáltató vállalja, hogy a szolgáltatásokat szakszerűen, a hatályos műszaki és biztonságtechnikai előírásoknak megfelelően végzi el.

Szolgáltatások

A Szolgáltató az alábbi tevékenységeket nyújtja:

  • Hőszivattyúk telepítése, beüzemelése, méretezése

  • Hűtő-fűtő klímaberendezések értékesítése és felszerelése

  • Légtechnikai és gépészeti rendszerkialakítás

  • Karbantartási és szervizszolgáltatások

  • Teljes rendszerkonfiguráció, tanácsadás és kivitelezés

A részletes szolgáltatáskör és elérhető csomagok megtekinthetők a https://www.debrecenihoszivattyu.hu weboldalon.

Ajánlatkérés és Megrendelés

Az ajánlatkérések történhetnek telefonon, e-mailben vagy a weboldalon keresztül. A szolgáltató minden esetben egyedi, testreszabott árajánlatot ad, amely 14 naptári napig érvényes.

Az ajánlat tartalmazza:

  • A javasolt eszközök, berendezések típusát és árát

  • A telepítési, munkadíj és kiszállási költségeket

  • A tervezett kivitelezési ütemezést

Az ajánlat elfogadása írásban (e-mailben) történik. A megrendelés akkor válik véglegessé, ha a Szolgáltató írásban visszaigazolja azt.

Árak és Fizetési Feltételek

A szolgáltatás díját a Szolgáltató egyedi ajánlatban közli, amely tartalmazza:

  • A beépítendő eszközök és anyagok árát

  • A telepítési, kiszállási és munkadíjakat

  • Igény esetén karbantartási és utólagos szerviz költségeket

Fizetési ütemezés:

  • Ajánlat elfogadásakor: 30% előleg

  • Munkakezdés előtt: 40%

  • Munkavégzés 80%-os készültségénél: 20%

  • Átadáskor, sikeres működés után: 10%

Fizetés történhet banki átutalással vagy készpénzben. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a Ptk. szerinti késedelmi kamatot számolhat fel, 30 napos elmaradás után jogosult a szerződés egyoldalú felmondására.

Határidők és Teljesítés

A kezdési és befejezési időpontokat a Szolgáltató minden esetben egyezteti az Ügyféllel.

A telepítési határidőt befolyásolhatja:

  • Időjárási körülmény (külső egység elhelyezése esetén)

  • Gyártói szállítási késedelem

  • Egyedi rendszerigények vagy átalakítások

Az átadás során jegyzőkönyv készül. Az Ügyfél jogosult az eszköz és rendszer működését ellenőrizni.

Garancia és Szavatosság

A Szolgáltató által végzett kivitelezési munkákra és beszerelt eszközökre az alábbi garanciaidőket biztosítja:

  • Kivitelezés: 1 év teljes körű jótállás

  • Beépített eszközök: a gyártó által vállalt garanciaidő (általában 2–5 év)

A garancia érvényesítése csak rendeltetésszerű használat és rendszeres karbantartás esetén lehetséges.

Hibabejelentést követően a Szolgáltató 5 munkanapon belül megkezdi a hiba elhárítását.

Módosítás, Elállás

Az ajánlat elfogadása után a munkálatok megkezdéséig van lehetőség módosításra. A módosítást írásban kell kezdeményezni.

Az Ügyfél elállása esetén az addig elvégzett munka és megrendelt eszközök költségeit a Szolgáltató jogosult kiszámlázni.

Felelősség

A Szolgáltató csak a saját hibájából eredő károkért vállal felelősséget. Nem tartozik felelősséggel:

  • Helytelen használatból eredő meghibásodásért

  • Harmadik fél által végzett átalakításból eredő károkért

  • Áramkimaradás, túlfeszültség, fagy vagy más külső ok miatti meghibásodásért

Az Ügyfél köteles biztosítani:

  • Az akadálytalan hozzáférést a telepítési helyhez

  • A szükséges energiaellátást (pl. villamos hálózat)

  • A valós műszaki adatok közlését

Adatkezelés

A Szolgáltató az Ügyfél adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében használja, és harmadik félnek nem adja ki, kivéve ha az szükséges a teljesítéshez (pl. szállító, alvállalkozó, hatóság).

Az adatkezelés megfelel a hatályos GDPR rendeletnek. Részletek:

Adakezelési Tájékoztató

Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF 2025.06.17-től hatályos, és visszavonásig érvényes.

Nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) előírásai az irányadóak.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A frissített feltételeket a weboldalon teszi közzé.

A felek a vitás kérdéseket elsősorban békés úton rendezik, ennek eredménytelensége esetén a Debreceni Járásbíróság illetékességét kötik ki.

bottom of page